noizy

hej.
skola imorgon saknar det men endån lite. olika känslor inför plugget!
haha.
men rolig dag med mina bästa brudar. typ först åkte jag till saskia och satt där ett tag sen stack vi till felice och haha hon hade lite besök (shh) ;) .
men iafall stack snabbt där ifrån och då stack vi hem till lilla söta elin och sen kom shpresa. sen stack alla vi till shpresa och sen till felice.
riktigt kul och mycket skratt!
men iafall denna vecka kommer det hända mkt!
jag är nervös!!!!! jag ska jukkasjärvi snart. jag vill inte åka dit själv.
kommer sakna alla som fan. men vad händer dagen efter jag kommer hem, juste vi ska till saknade gamleby! jippi!
kommer bli för roligt där asso.
haha.
menmen nu ska jag chilla och sen sova.
BYEBYE BITCHES!
jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0