trött!

förlåt så mkt att jag inte bloggar, men min dator funkar inte riktigt som den ska , och jag pallar verkligen inte med den . därför bloggar jag inte .

men en annan andledning till att jag inte bloggat är för jag har varit uppe i jukkasjärvi (stavning?) och har inte haft med min hopplösa dator .
men iafall kan inte lägga in bilder sånt eftersom ja min dator .
så det kommer efter jag fått ut den från lagning , ska lämna in den imorgon .
buhbuh! :'( .
aja . jag har iafall haft skit roligt längst uppe i sverige haha .
träffat mkt trevligt och gulligt folk.
var också stockholm en dag köpte lite saker och så (: .
men det är skönt att vara hemma .

skulle igentligen till gamleby men så blev det inte eftersom islands vulkan var tvungen att få ett utbrott.
så jag hann inte med bussen, saknar iafall alla sötnosar där uppe!

menmen ska gå och nanna nu måste ju vara pigg tills imorgon för jag ska plugga hahaha !

a, puss på er my bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0