uttråkad!

hello snyggingar. idag har det varit en helt vanlig dag. typ varit med shpresa saskia och michelle hela dagen (:
vi typ chillade hemma hos Shpresa sen var vi ute lite och sånt.
juste mina f*cking tights gick i sönder idag, f*n va sur jag blev. j*vla gina skit! .
ska gå sitt där imorgon eller kanske på tisdag och begära att få nya! har haft dom i några  dagar, dom ska fan inte redan gå i sönder! .
oh! .
iafall jag vet att jag inte bloggar så mycket, men jag har faktiskt inte tid till er.
haha nej men jag har mycket att göra, imorgon ska jag också plugga, så då kommer jag inte heller blogga så mycket (a) .
hoppas ni klarar er utan mig sötnosar!
aja, nu ska jag lyssna på lite musik och snacka med lite folk, sen ska jag nanna.
dröm om mig snyggingar!
byebye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0