01:49

älsklingar! nu sitter jag hemma och myser med cola och popcorn framför tvn.
jag skulle egentligen varit med lite folk ikväll. men jag bestämde mig för att gå hem till mr x för det var längesen vi sågs  sen stannade jag där några timmar och bara tog det lugnt. sen gick jag hem fixade mitt rum snackade lite med familjen.
aja.
imorgon kommer min nya header, längtat som faaan på den! och nu är den äntligen klar, den är rätt så enkel och vissa kanske kommer tycka den är tråkig. men det är en smaksak, jag gillar den riktigt mycket.
men jag vet inte hur den kommer bli tillsammans med allt annat jag har fixat.
ni ska bara veta hur mycket tid jag lägger ner på er.
iafall jag ska fixa allting eftersom allt på bloggen är helt fuckt up.
ska börja lägga in mer bilder och sånt efter bloggen är fixad.
så ni har lite och kolla på.
bloggar imorgon när jag vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0