08:34

godmorgon! ovanligt att jag är uppe vid denna tid? men det är såhär att jag ska till skolan 10:00, så jag har inget val.
men det kommer bli intressant att se hur skolan ser ut nymålad och med hela möbler, riktigt äcklig skola.
ni tänker säkert vadådå? min skola har också söndriga möbler och klotter på väggarna.
men jag lovar ingen klår kunskapskolan i landskrona, vi spottar på golvet på fönsterna stolarna och borden, vi har matkrig typ varje dag, vi har fått vår ena vikarie gråta, folk röker på toaletterna och i matsalen. folk gör översvämningar på toaletterna, vi hade ett vapen i skolan så polisen fick komma, dom smällde raketer i toaletten så det börja brinna. brandalarmet/tjuvalarmet går igång minst 5 gånger per dag + misshandel på elever och lärare. gissa om man är trött när man kommer hem ;). sugna att börja kunskap? haha.

haha och jag har ALDRIG gjort något av detta.
(ironisk)
men nu måste jag börja ve mig. får ju inte komma försent, men jag bloggar när jag är hemma igen.
PS. jag åker imorgon! yeeeeh!


första dagen i skolan 09.
saskia sötnosen har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0