1a augusti 2010

I was sleeping in a twisted dream
Dying just to make believe
A pretty situation was far from where I was
But I'm not up for giving up
Lying down and out of luck
My mistakes are in the open, and now I'm finally coming clean.
bebes! jag vet att jag inte bloggar så mycket men jag ska verkligen skärpa mig för er skull.
aja.
idag ska jag nog träffa lite trevligt folk och kanske hitta på något. man vet aldrig vad som kommer hända med dessa personer.
senare ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, helt sliten.
juste har varit på hbg festivalen under dessa dagar.. RIKTIGT TRÅKIGT! saknar la karnevalen.
trodde det skulle vara roligare i hbg, men det enda som hände där var bråk bråk bråk. och jävligt mycket poliser överallt.
okej får väll vara lite positiv och det var folket jag var med, shit så kul jag hade med dom.
....
juste fick en kommentar på ett gammalt inlägg där en "anonym" frågade om jag kunde göra en fråga och svar lista.
-
men jag vet inte om jag kommer göra det eftersom jag tycker det är väldigt mycket bilddagboken, och folk skriver så onödiga frågor som man inte ens vill svara på. men får se. kanske någon dag. men tack för kommentaren och jag lovar dig att jag ska börja blogga igen, så det är bara att fortsätta läsa!
vi hörs senare ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0