Tunisien.

bebes! hihi vet ni hur nervös jag är? jag hatar flyg eftersom man kan störta, jag är sjukt rädd för sånt.
så om jag störtar vill jag bara säga till mina närmaste vänner att jag älskar er, och att jag kommer finnas för er fast jag ligger med knäckt nacke och blod över hela kroppen (ueeh vad äcklig jag är!),nä men seriöst jag lovar er. juste har tre sista önskningar anden i flaskan haha skoja , men det är iafall att jag vill ha en ros på min grav, att ni alla ska leva livet fullt ut "LLFU", och låten michelle du vet den jag älskar, ha den på min begravning.
PS. som ni märker flippar jag mycket när jag är nervös men det får ni leva med.
hit ska jag åka om några timmar.


en suddig bild men man ser iafall hur brun jag var förra gången jag var utomlands,
men då var jag Turkiet.

aja. idag har jag sakt hejdå till alla här i la, hade mysigt med film och godis. men jag hann inte träffa den bästa av alla. Michelle Lindström.
kommer sakna dig, och jag lovar att jag ska köpa något riktigt fint till dig. hihi!
ÄLSKAR DIG! ♥
om ni alla är snälla kanske jag tar med lite sol hem till la. haha men det är BARA om ni är snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0