jag lär mig efter varje dag efter varje blick efter vaje ord.

LLFU-lev livet fullt ut säger jag alltid, men under den senaste tiden har jag inte följt meningen med ordspråket.
och nu ska jag förklara ALLT!
egentligen är jag en glad och positiv tjej. men allt som har hänt har gjort så att jag inte kan vara glad och positiv längre. ord tar hårdast på mig, kanske inte vissar det, men jag kan börja gråta för kommentarer som folk ger mig. det behöver inte vara sant men det gör ont endån.
enda sen jag var liten har jag haft problem med att veta vilka som är mina äkta vänner, jag har svårt att säga vad jag själv tycker och tänker, och jag är rädd för att folk inte kommer gilla mig.
jag vet vem jag är, men jag vågar bara inte vara den personen för jag är för osäker. jag kommer mogna med tiden och börja leva mitt egna liv snart, men jag behöver bara lite tid till.
LLFU-lev livet fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0