7 feb 2010

hejhej sötnosar.

såå stolt jag är över mig själv, allt fixade sig tillslut.
alla bitar är på plats.
nu är det bara att njuta.
haha ville bara skriva hur j*vla glad jag är just nu...
jag är så glad att jag kan hoppa, men det kan jag inte för då väcker jag min familj ;).
menmen sikken skön dag det är varit.
idag har varit en sån ta-hand-om-mig-själv-dag.
riktigt skön efterlängtad dag.
men hur skön denna dagen än har varit så saknar jag endån skolan, eller inte själva skolan utan jag saknar folket där (a) .
haha imorgon ska jag bevisa för michelle att jag kan blanda kort på rätt sätt ahahaha ;) .

iafall nu har jag inget mer att skriva om, så ni får nöja er med detta inlägget tills imorgon.







pusss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0