chacha bloggen ;)

haha  ...
klockan är 23.59 och jag är inte trött, har skrivit det innan och skriver det igen måste vända dygnet innan skolan börjar igen, men f*ck det nu, jag har LOV :D .
iafall kollade nyss på beck, rätt så bra, finns bättre :) .
menmen sitter och lyssnar på Chester see-God Damn You're Beautiful...
riktigt bra, jag tänker bara på saknade gamleby... åh så roligt det var, för er som inte vet vad gamleby är så är det ett ställe vi på kunskap åker ca en vecka till, och typ har träslöjd och massa sånt :) .
vi ska åka ditt snart igen .
jag skulle igentligen lägga in en video på michelle när hon dansar, hahaha men det misslyckades ju ;) .
aja isället lägger jag in Chester see-God Damn You're Beautiful....
ni får nöja er med detta inlägget för nu ska lilla jag försöka sova (a)..
nattinatti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0