det är sååå isah!

hejsan!...

Sitter och tänker på vad jag ska ha med mig på min resa? .
ni vet jag har fått en resa till ett is-hotell där man kan åka hund slädde och massa sånt mysigt, tänk er en varm brassa roliga vänner och varm o´boy i en iskall vinterdag så långt upp i sverige man kan komma, det är såååå isah (a) ...
iafall jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, jag vet inte hur kallt det kommer vara där uppe, och om det är mkt kallare än här måste jag ha med mig en handväska med bara tjocka vantar och sånt som jag kan ta på mig när jag hoppar av tåget..
jaja det är några månader kvar så jag har lite tänke tid..
menmen jag försöker just nu hitta bilder på det stället jag ska till, kommer ej ihåg namnet så jag får fråga någon eller nått..
men om jag hittar bilder så lägger jag in dom (: .

puss så länge ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0