Hejhej

har inte bloggat på ett tag för jag inte haft tid...
det har varit för mycket med plugg och massa sånt, menmen..
igår var jag med michelle och saskia hemma hos saskia, var riktigt kul.
michelle skulle sova hemma hos saskia men jag gick hem typ vid elva, halv tolv? ... aja.
det har varit en väldigt stressad vecka, jisses. för typ några dagar sen satt jag uppe halva natten och pluggade, och så har det varit nu ett tag pluggpluggplugg...
men skit i det nu jag har ju LOV (a) .
imorgon kanske jag ska vara med saskia och michelle, om dom kan. annars hittar jag väll på något annat.
iafall just nu sitter jag och kollar på the hills, haha :) .
men har inget mer att skriva, så skriver senare..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0