hejsan!

skulle igentligen vara med denice idag men hennes pappa ville träffa henne idag eftersom hon precis kom hem från london..
iafall just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart börja städa.. haha*.
efter det ska jag väll duscha/bada och fixa mig lite för det är ju skola imorgon jippi ;/ .
men f*ck det, saknar endån lite idioterna från skolan. haha.
men jaja.
imorgon fyller jag också vår lilla saskia 14, haha tänkte säga att fjortis året börjar nu men den perioden har du ju redan gått igenom ;) . skoja med dig sötnos.
haha men iafall grattis babe (L) .
aja.. nu MÅSTE jag börja städa! hejdå sötnosar!



SMILE BITCH, SMILE LIKE YOU MEAN IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0