hejsan sötnosar.

idag blev det ingen hemma kväll..
isället var jag med saskia och michelle (L) .
vi hade skitkul. dom kom hem till mig, så satt vi här hemma ett tag, sen började michelle att "tjata" om mat.
så vi åkte buss ner till stan och gick till et kebab ställe, men när vi väl var där ville michelle inte gå in där..
så vi gick till maddes, och satt där i några timmar och snackade om er ;) .
sen typ åkte michelle hem, då gick jag och saskia ut med hennes vovve, typ var ut en timma i denna kyla. sen gick vi hem till hennes pappa, sen åkte jag hem (a) ..

nu sitter jag och snackar med massa snyggingar, men ska snart nanna, eftersom jag ska till väla imorgon om det inte blir snöoväder, och det kommer det inte bli right? ;) ...
haha...
aa, men nu ska jah iafall vara sociall mot min snyggingar.
byebye bitches ..




sikka tjokisar? ;)

min varmachoklad (a)

michasötnosen!

saskiababy!

saskiababy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0