hello sötnosar.

sitter fortfarande hemma hos saskia vi har precis kommit hem från topfalafel+CG.
på CG köpte vi lite skönhets-saker (a) .
ikväll/inatt ska vi antagligen ta det lungt, kanske kolla film eller något sånt mysigt..

imorgon ska jag kanske vara med saskia och michelle, om michelle vill.
öhm annars ska jag väll ha en egen-dag, med mina nya skönhets-saker haha =) .
juste vi var också på maddes och tog en fika, efter det köpte jag ett par nya tights (stavning?).


jaja nu ska jag snacka lite med saskia.. bloggar när jag kommer hem.
seyah bitches!


Kommentarer
Postat av: michelle

ja CG - city gross är bra ;)

2010-02-27 @ 00:00:45
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0