hemma!



halloj folket.

hatar detta värdret!, varför finns snö och blåst och slask och ja allt sånt onödigt skit?...

iafall idag har jag varit med saskia & michelle. alltid lika kul (:
men det typ blev helt konstigt när michelle skulle åka hem, ni vet alla tåg, bussar och sånt var inställda så vi var tvungna att vänta i flera timmar på att den rätta bussen skulle komma.
men till sist kom lilla michelle på den rätta bussen (;.
menmen nu sitter jag inne på mitt rum och ska snart ut och kolla tv med min familj.
mysigtmysigt (A)..
men ja.. nu har jag inte tid till er längre. seya bitches!

PS... bilder kommer kanske imorgon om saskia kan skicka sina (Y)








piece of me ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0