min dag idag.

hello bloggen.

idag har det varit en rolig men endån en jobbig dag i skolan, men
måste endån erkänna att vi har den bästa klassen ;).
menmen, efter skolan åkte jag hem med Denice, och åkte pulka med hennes lilla syster Minnéa. mycket mysigt. efter det gick vi in och drack varm oboy och åt mackor. Sen skulle igentligen denice åka med mig hem men hon skulle träna och jag skulle städa och lite sånt ;)...
Imorgon blir det kanske vänner och sen lite plugg (A).
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så.... pusspuss.


                                    

   kysss ;*


Kommentarer
Postat av: michaa

SÖTNOS! :D

jadå, vi ska va imorgon! ;)<3

2010-02-01 @ 21:18:50
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0