modell?

hejsan.
nu sitter jag och sjunger till goodbye av kristinia debarge:D.
men vet ni vad jag har tänkt på?...
gina tricot, ni vet den nya modellen?.
undrar om hon bara ska vara där nu på vintern och sen när det blir sommar kommer den blonda igen.
jag menar vissa tycker ju att det ser bättre ut att vara brun på vintern och blond på sommaren, inte för jag fattar det, men ja vissa gör ju det (a)..
dom kanske tänker så?.
hmm?..

menmen, ingen skola på fredag :D yey oss på kunskap ;).
tycker jag är rätt så tråkig på bloggen, får börja bättra mig, kanske lägga upp mer bilder och så, får se vad som händer.











pusss ;*

Kommentarer
Postat av: micha

Hoppas INTE dom bytar, gillar inte den blonda, lite ut tjatat nu..

Brunetten är riktigt snygg! :)<3

2010-02-10 @ 22:39:20
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/
Postat av: Anonym

´den blonda e gravid det e därför;)

2010-02-11 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0