chacha ;)

chacha ;) .
så tråkig melodifestivalen har blivit, herregud, man somnar ju till den, och deras wannabe låtar.
men hade ju mysigt sällskap ;) .
aja nu sitter jag inne i mitt rum ensam och lyssnar på musik, inte trött alls, för mkt cola ;) .
till skillnad från min familj som har däckat av melodifestivalen ;) haha.
har tänkt på om jag ska göra om mig blogg men jag vet inte tycker på något sätt endån om denna design jag har nu (: .
får se.
ni tycker säkert jag är tråkig för jag inte gör hissar & dissar och sånt som alla andra gör, kanske ska börja göra det, vet inte.
whatever ;) .
ni får nöja er med det ni får (a) ...
men från det ena till det andra HATAR jag detta vädret! det försvinner ju aldrig? vår och sommar är bättre, right? .

iafall ska kolla lite bloggar och sånt sen kanske jag ska sova, får se (a)





den ville inte vända!

seyah bitches!

Kommentarer
Postat av: michelle.

hahhahaha, jag kollar aldrig på melodifestivalen längre! ;d

du ska inte ändra design, med fixa headern som jag gjorde med det svarta du vet! :D



börja med hiss & diss ;)<3

2010-02-13 @ 23:11:37
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0