13feb2010

hejsan en glad isa här :D.
fått redan på att jag ska träffa en saknad person om någon månad :D .
ingen fattar hur mkt jag saknat henne! .
men vi ses snart!

iafall idag skulle jag varit med saskia, men hon svara ju inte på mobilen, och hennes bror sa att hon inte var hemma?, menmen saskia om du läser detta ring mig! ;* .

menmen om hon inte hör av sig får jag väll hitta på något annat att göra (a) . kan ju inte bara sitta hemma och ruttna? :D
hahaha och vet ni vad jag har kommit på, killar är patetiska.... om ni inte visste det vet ni nu ;) .
föresten såg ni hur fint mitt rum blev? ;)
hahaha skoja med er, kommer bli lika stökigt idag igen (a) .
imorgon ska jag plugga mkt mkt mkt, det behövs verkligen! .
tyvärr ;) .
jaha har typ inget att skriva, JUSTE har nu läst det om jordans barn, fotona? haha man vet inte vad man ska tycka, vissa ska bara inte bli föräldrar..

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6590688.ab

men det är min åskikt iafall.

nu ska jag gå ut en liten stund, bloggar senare...
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0