22:54

shit så trött jag är asså.
mina ögon är helt rödsprängda... men jag pallar inte sova, haha "pallar inte sova" så dum jag är (a) .
Iafall det är flera stycken som tror att jag bloggar för att jag ska vara som "alla andra" men så är det inte. jag började blogga för jag ville skriva av mig, detta är istället för en privat dagbok. jag har gjort så att ni kan läsa om min vardag och tycka och tänka över mina åsikter. men jag bryr mig inte om hur många som läser bloggen, eller vilka som läser bloggen. klart jag vill att folk ska läsa min blogg, det är därför jag reklamerar. det är bara kul med besökare. men jag vill bara att ni ska veta att jag försöker inte göra till mig på min blogg.. jag är mig själv. eller är jag? ;) .
haha. nej men jag försöker att inte göra bloggen för personlig för man måste ha sina hemligheter ;) .
så störd jag är haha..
PS. hoppas ni fattade vad jag menade.


kysss på munnen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0