change my life.

hejsan. nu har jag gjort passet, haha jag lovar det blev hemskt!
menmen ingen kommer ju få se det iafall ;) .
a. men imorgon ska jag plugga och vara med felice.
hon hade ju inte tid idag haha ;) .
aja, riktigt skönt med sovmorgon imorgon.
juste köpte byxor och två tröjor nu under dagarna också, riktigt nöjd!
sorry att jag inte lagt in bilder på sakerna, men jag har ingen tid till sånt just nu :) .

har typ inget mer intressant att skriva, så jag bloggar senare eller imorgon.
kyssar till my bitches!


haha en söt bild på mig och michelle för någon vecka sen (L).

Kommentarer
Postat av: michelle

ja asså jag va ju sötast ;)

eller inte, meeega ful!

loveyou (L)

2010-03-30 @ 00:24:46
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0