hej alla gullungar!

asså ni skulle bara veta hur trött jag är! .
det är helt otroligt, kommer fan inte orka ett shit imorgon. men jag får väll göra mitt bästa.
iafall idag hade vi massa gäster och sånt här hemma eftersom min mamma har precis fyllt år! men jag var tvungen att gå efter maten för jag skulle möta andi och calle.
var med dom ett tag, sen stack jag hem till felice och ja typ efter det var dagen slut (a .

imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer..  
ska kanske vara med
michelle&saskia, vi får se.
menmen nu ska jag bara fixa min blogg lite sen ska jag nanna. SKÖNT!


byebye bitches!




en liten bild på min outfit just nu (a)

Kommentarer
Postat av: saskia

JAG ÄLSKAR DIN TRÖJA CAJSA! =D

& dig med förstås! <3

2010-03-21 @ 11:08:33
URL: http://savis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0