hejsan alla söta!

jag vet att jag inte bloggar på ett bra tag men jag har faktiskt haft fullt upp med skola och vänner.
så sorry för det.
iafall idag har jag varit i skolan! duktiga isa (a) . kom lite försenad med f*ck det.
snackade med folket och hade vatten krig ;) . haha (inget liv) .
menmen. nu ikväll/inatt ska jag vara med den bästamichelle.
vi ska kanske gå ut och träffa shpresa och några till vi får se.
annars ska vi väll kränga godis och kolla film och snacka om er ;) .
lilla saskia skulle egentligen också varit med. men hon kunde inte. (L) .
a. men nu ska jag göra ve mig sen ska jag möta michelleBBY vid stationen.
bloggar senare sötnosar.




michelleBBY!


SMILE BITCH, SMILE LIKE YOU MEAN IT.

Kommentarer
Postat av: Michelle lindström

typ superful bild! :D

love u honeey (L)

2010-03-25 @ 19:45:41
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0