hejsan alla!

Nu sitter jag hemma precis kommit hem.
typ varit i skolan och sånt shit idag, sen efter skolan var jag först med michelle sen kom lilla saskia hem till mig. så vi gick ut och satt vid någon trappa och bara chillade.
efter det kom denice, snackade med henne ett tag. sen åkte alla hem förutom lilla saskia för hon stannade hos mig.
efter ett stund gick vi till felice och elin och var med dom ett tag.
men nu sitter jag helt ensam på mitt rum. tycker synd och mobbade mig (a) .
haha.
imorgon vet jag inte vad som händer. vara med någon kanske.
sen i helgen ska jag kanske sova hos felice, eller typ någon annan. vi får se.
Iafall satt nyss och webbade med en snygging, haha.
men han var tvungen att gå, loggar väll snart in igen.
menmen nu tror jag att jag ska ta lite popcorn, sen ska jag väll bara snacka med lite folk och så.
bloggar senare.



byebye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0