hejsan sötnosar.

har inte bloggat på ett tag nu.. men jag har inte haft tid till er.
aja, idag har det varit en tråkig skoldag som vanligt inte så mkt plugg men det blev lite iafall. menmen efter skolan åkte jag och Saskia ner till stan och köpte en ******************... haha! .
sen var Saskia tvungen att åka hem, så jag stack till Felice och Elin och var där tills nu (a).
imorgon vet jag inte vad som händer, folk snackar om UKM men undrar om det är imorgon?.. haha jag har ingen koll, men tror iafall inte att jag ska gå, om jag ska gå ska jag nog bara vara utanför och snacka med folk..vi får se (:


aja just nu sitter jag och kollar tv och dricker cola. ska nog snart nanna tror jag eftersom jag är SJUKT trött.
måste också plugga till testet jag skulle ha när jag var sjuk..
men f*ck det provet är skit enkelt.
aa. men nu ska jag fortsätta med mitt liv haha, *det jag har* . bloggar imorgon.

kysss..

här kommer en bild ifrån helgen i tågarp, skiiiit kul hade vi.
iafall inte så bra bild eftersom jag ser helt tjock + ser det ut som jag har en ***..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0