pass imorgon!

jag orkar seriöst inte?
varför ska jag göra ett pass när jag bara ska till ************? .
jag fattar inte det är inom Sverige jag ska åka? . jaja whatever..
sovit hos felice inatt, riktigt mysigt. så just nu är jag riktigt trött!
och det blir ju ingen sov morgon imorgon nä! eftersom jag ska göra ett nytt pass.
HAHA plus måste jag ta ett fota på mig hos polisen, jag som blir så himla bra på foton ;) .
kommer säker nysa eller något så kommer fotot bli helt konstigt haha hade inte förvånat mig (a).
iafall efter jag har gjort passet ska jag ner till lilla gina, och efter det kanske jag ska till tågarp om jag hinner.
PS. vände ni klockan igår natt? haha jag höll på att glömma det, men det gjorde jag inte ;) .
menmen nu ska jag gå och göra ve mig, sen ska jag dejta kudden (a.
kyssar till er my bitches!



jag saknar dig som fan älskling! (L)

Kommentarer
Postat av: michelle

vilka händer på bilden?

vem är det du saknar? <3

2010-03-29 @ 20:50:14
Postat av: sofhia

jag saknar dig med älskling! vi måste ses snart!<3333

2010-05-02 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0