sick

jag vet att jag inte har bloggar på länge men jag är riktigt sjuk och mår inte bra. typ nyser och hostar hela tiden, stackars mig (a) .
så det blev ingen skola idag trodde att jag kunde gå till skolan imorgon men jag känner mig helt j*vla äcklig så jag tror jag skippar skolan.
haha juste jag smittade saskia också, sorry älskling (L) .
iafall idag har jag typ bara varit hemma och tyckt synd om mig själv, städat och lite sånt.
imorgon ska jag till doktorn jag vet inte riktigt vad jag ska göra där, men om ni inte visste så känns det som om jag bor på sjukhus och typ åker in och ut därifrån var tredje månad, så jag är van.
menmen vad ska man göra?. har ju inte direkt något val.
jaja f*ck det.
från det ena till det andra mitt hår är CP!? jag vill klippa mig nu! så jag kan ha ner släppt hår!
vill inte se ut som en luffare ;) .
PS. Justin bieber har släppt ett album, vissa låtar var sådär men dom flesta var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0