söndag!

hejsan alla söta.
idag har jag varit med allt folk.. alla lika glada ;) haha skoja.
nej men jag och elin har typ varit med allt och alla (a) , alltid lika roligt!
men typ vi var först med felice, sen dissa vi henne och träffade denice, saskia, michelle och shpresa + lite annat folk typ var med dom ett tag sen nu sitter jag hemma själv och typ dunkar musik med världens bästa ljud haha ;) .
imorgon blir det skola + plugg.. efter skolan blir det väll kompisar :) .
vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, jo jag kan skriva att jag är RIKTIGT glad.. jag vet inte varför.. haha cp (a) .
men ska nanna nu, kyssen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg så ful och äklig du och din hud e. jag hade inte lagt ut en sån bild om jah hade vatt så skabbi.

2010-03-30 @ 17:29:39
Postat av: denice

haha, du är ju inte lite pinsam heller? Klaga inte på någons bild om du inte ens vågar skriva vem du är ;)

2010-04-02 @ 17:54:08
URL: http://mmmini.blogg.se/
Postat av: saskia

klaga inte på andra när du själv säker ser ut som ett rövhål! ;)

2010-04-04 @ 19:26:52
URL: http://savis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0