moget.


vill ni veta en sak? en störig jävel ringde mig precis när jag hade somnat. seriöst jag pallar inte folk som ringer klockan 1 på natten och bara snackar massa bull? riktigt omoget, speciellt när man nästan precis har somnat.
och plus om man ska bussringa kanske man ska komma på innan man ringer vad man heter och vart man bor. annars blir det bara såhär ...  "hej jag heter ..... öh ... jag bor i .... öh, öh, öh, ystad?

vill ni veta en sak till? hela dagen idag har jag suttit och kollat på fotboll ;o. sjukt tråkigt men vad gör man inte för sina vänner. satt typ bara där och och halv sov med andi. haha! så roligt det låter ;)
nä men seriöst. det var fett tråkigt förutom att jag träffade massa saknat folk! och vi får ju inte glömma att mitt lag vann!!! yeah.
så grymma.

och nu ska jag försöka sova igen, HOPPAS INGEN RINGER MIG DENNA GÅNGEN!!!
för jag är fett trött ...

dröm sött alla töntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0