00:26

ledsen e jag över detta här med min far
dåligt e inte allt vi har haft roliga dar
jag och min systor e 2 bortglömda barn
e det inte svårt utan pappa
ja men jag e van....


finaste läsare!
kom nyss hem, varit med lite folk. alltid ska något hända när man är med dom asså, det är sjukt!
haha.
men kul hade vi endån, fanns inget mer att göra än att skratta åt allt.
iafall vi satt utanför andi och satt och snacka sen stack vi hem till ello. inget roligt där jag svär. så vi satt oss någonstans och bara dumma oss.

imorgon vet jag inte vad som händer. ska iafall sova LÄNGE eftersom jag inte fick göra det imorse för att folk ringde mig smsade och sånt, sen när jag stängde av mobilen och somna om, tror ni inte att någon står och ringer på vår fucking dörr? jodå, lilla sebbe och någon mer står och ringer och bankar på dörren, så jag kollade bara vilka det var låste dörren gick in och somna igen. vad tror folk om mig egentligen? tror dom seriöst att jag är uppe klockan tio? hahaha!
aja nu ska jag sova.
bloggar imorgon! :)



Kommentarer
Postat av: flori

söt blogg

2010-10-03 @ 14:26:21
URL: http://floriaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0