12:02

KOMMENTARER
Postat av: flori

Du får fan ta och gå fram till "personerna" du stör dig på. Inte skriva "idioter" på din blogg och inte säga något framför DOM. (eftersom du STÅR FÖR DET DU SÄGER), säg till "personen" att inte snacka på det viset med ett allvarligt röst, inte så att du skrattar och säger de för då håller "personen" på typ .. mer? Och om du inte trivs med dom "personerna" du är med så kan du ju hitta andra "bättre" vänner (finns inga BÄSTA vänner men men,eftersom du sa att du kan göra det). Vågligt av dig att du kan skriva det men inte SÄGA det. 

Och ja jag tog åt mig. Du vet vem jag är. Du vet vem du menar på din blogg. Bara gå till dom ist för att slössa tid vid datorn, skriva det? 

Jaja.

2010-10-09 @ 02:58:44
svar: det var inte meningen att du av alla personer skulle ta illa upp, för detta var inte mot dig eller någon i skolan. så där har du fel. och om det hade handlat om dig hade jag sakt det till dig, precis som jag har sakt till dom personerna som jag skrivit om. men jag skrev detta för jag mår bättre efter jag har skrivit av mig lite, och sen för att personerna skulle fatta mer. för dom fattar ju inte när jag säger det till dom facetoface som jag har gjort varje gång dom håller på. detta handlar inte bara om mig. detta handlar också om vad jag ser.

Kommentarer
Postat av: flori

Jaokej sorry, nu vet jag! Eller ja vi snacka om de igår:)

2010-10-11 @ 16:30:33
Postat av: albulena

Cajsa ? ring mig när du kan .

helst idag

2010-10-17 @ 11:31:22
URL: http://aalbulena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0