INTE PÅ HUMÖR!

jag pallar inte folk längre! det finns personer som jag, som kämpar varje fucking dag för att allt ska bli bättre men hjälper det nejdå!
allt blir bara värre vad jag än gör eller säger. vad är det ni inte förstår? jag är en person, och som en normal person tar jag åt mig vissa saker och försöker göra det till bättre, men när jag väll har gjort det till bättre, så hittar folk på nya saker att klaga på! riktigt störigt. jag kanske inte ser ut som jag tar åt mig, men det gör jag faktiskt..
vad tror ni egentligen? klart man mår dåligt över att höra negativa saker varje dag. hade inte ni gjort det?
jag försöker och som sakt jag kämpar för att ni idioter inte ska ha något att klaga övar, men haha! det är lika bra att ge upp eftersom det har inte hjälp hit tills så varför skulle det börja hjälpa nu?
ni tror det är roligt eftersom era vänner och personen som ni hånar skrattar, men om ni hade kollar in i personens ögon hade ni sett tårar! men det tänker inte ni idioter på! bara ni mår bra så fuck era vänner.
TÄNK förfan!
man kan inte säga vad som helst till en person, för personen tar åt sig! och det borde ni fatta.
för jag kan svära på att någon har gjort detsamma mot er, och jag tror fan heller att ni mådde bra.
för er kanske det var en engångs händelse, men tänk dom som får höra det vaje dag. hela tiden något nytt.
det behöver inte handla om utseende, det kan handla om ens personligheten.
och det är det som stör mig!
om ni inte tycker om personens personlighet, VA INTE MED PERSONEN! för den personen kan hitta så mycket bättre vänner!
ni är fan heller perfekta! så varför klaga på en person om ni själv inte är perfekt?
ni kanske borde öppna era ögon och se era vänner, se hur sårade dom är! och vet ni vem som har sårat dom? NI!
jag är trött på er! jag är trött på alla som klagar!
leta inte fel på andra, hitta era egna! för jag lovar er INGEN är perfekt.
ni behöver inte tro mig, för ingen tvingar er!.

jag säger min åsikt, och jag står för den! om ni inte gillar det så hade det kännnts mer om ni har kliat mig i röven.




Kommentarer
Postat av: flori

Du får fan ta och gå fram till "personerna" du stör dig på. Inte skriva "idioter" på din blogg och inte säga något framför DOM. (eftersom du STÅR FÖR DET DU SÄGER), säg till "personen" att inte snacka på det viset med ett allvarligt röst, inte så att du skrattar och säger de för då håller "personen" på typ .. mer? Och om du inte trivs med dom "personerna" du är med så kan du ju hitta andra "bättre" vänner (finns inga BÄSTA vänner men men,eftersom du sa att du kan göra det). Vågligt av dig att du kan skriva det men inte SÄGA det.



Och ja jag tog åt mig. Du vet vem jag är. Du vet vem du menar på din blogg. Bara gå till dom ist för att slössa tid vid datorn, skriva det?



Jaja.

2010-10-09 @ 02:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0