jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.

sötnosar!
trött, sliten och vill bara sova! härlig känsla ;)
ligger och lyssnar på musik och vill egentligen bara sova, men jag kan inte?

från det ena till det andra, så vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag går länge i skolan nuförtiden, och har inte så mycket tid till bloggandet. jag vet (dålig ursäkt) men finns inget att göra, tror ni inte att jag hellre hade bloggat än pluggat? joooo det hade jag!
men om en vecka kommer bloggens uppdatering vara på topp igen, eftersom jag inte har skola då;)
så skönt!
älskar ni inte hösten? för det gör jag! tänk dig att gå i stan med en latte i den ena handen och en cigg i den andra och massa påsar på din arm, och löven trillar från träden och alla ens kläder värmer en. åhh! älskar det.
tjock-tröja
leggings
uggs
och en stor halsduk
och en fet jacka
det är min stil! och jag kan dö för det! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0