So if you're done you better die young baby.

mina läsare!


ni vill inte veta hur trött jag är, och det går fan inte att beskriva!
jag vill och SKA sova efter jag har gjort detta inlägg, för ni måste ju ha något att läsa ;)
aja. jag var hemma hos michelle idag, skulle hämta några saker efter skolan, sen åkte vi till LA igen.
träffade lite folk och hade allmänt roligt.
finns inte så mycket att säga om denna dag faktiskt. förutom att
någon jävla snorunge har gått runder och spridit ryckten om en av min närmaste vän! och det är det fittigaste rycktet jag har hört på länge. det är så lågt att man nästan vill börja skratta åt den patetiska personen som hittat på det.
är trött på folk som du/ni.
ps. detta ska bara personen/personerna som spridit rycktet ta åt sig, och ingen annan.

vad ska man göra?! ;)
jaja, men nu ska jag sova och kanske dröma om dig? vem vet!
godnatt!

snabb bild innan man somnar!
det är en svart prick på bilden som jag stör mig på,
men den pricken får vi alla leva med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0