15 september 2010

hejsan!

idag har jag varit i skolan till 1 sen stack jag hem, för jag pallade in inte allt stök + hade jag ont i huvudet.
men när jag kom hem och tog en huvudvärks tablett så mådde jag bättre.
skulle egentligen sola idag men det blev inte så, isället träffade jag shpresa och var med henne ett litet tag, efter det snackade jag lite med sebbe i tele och vi bestämde att vi skulle träffas imorgon. kommer bli sjukt roligt för den killen är riktigt saknad, som en bror för mig!
aja, imorgon är det stressat för jag ska:
  • gå i skolan.
  • plugga.
  • vara med folk.
  • träffa sebbe.
  • ringa och boka *hemligt*.
  • städa lägenheten.
  • sola.
  • SOVA!
haha nu kommet massa bilder från vår lunch på skolan idag!
se och njut ;)
gissa vem?

Kommentarer
Postat av: floriOKEJ

snygg blogg cajsa, haha love you (L)

Boka hemlighet ? :O

2010-09-15 @ 22:38:41
URL: http://floriaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0