e det inte svårt utan pappa, jo men jag e van.

sötnosar! förlåt så mycket för jag inte bloggat på länge men jag har nyss börjat skolan så jag har haft för mycket att göra, men det ändras nu!.
nu sitter jag och lyssnar på lilleman, gammalt jag vet men det är sjukt bra texter och jag älskar det.
på tal om lilleman så vart jag och michelle i Malmö igår, i området han växte upp och bor i. Lindängen.
aja, vi träffade lite folk där som jag lärde känna i Tunisien, riktigt roliga faktiskt. men seriöst vi satt och dog på
den jävla bussen till Lindängen, vi är vana att åka buss i några min sen har vi åkt runt hela la, jag är seriös! ;).

här får ni min favorit låt av lilleman, den gör så jag tänker på den gamla tiden, då min pappa fans i mitt liv.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


kommer ni ihåg att jag lovade er att lägga in bilder från tunisien, kanske kommer lite sent men bättre sent än aldrig.
har tyvärr bara dessa bilder eftersom den mobilen som vi hade dom andra bättre bilderna i
är kvar i tunisien.

flygplatsen
på flyget.
hotellet.
första dagens inköp.
min tatuering! gissa vad där står ;)
på kvällen, när jag satt ute och snackade med roligt folk.


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du hade det kul i tunisien.

gillar verkligen din blogg. och hoppas du fortsätter uppdatera.

fin tatuering (:



kyss sandra.

2010-09-05 @ 10:55:29
Postat av: en i din klass

jag ville oxså tatuera mig men fick inte hur gjorde du?

2010-09-11 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0