om ni hade kliat mig i röven hade det känns mer.

vad fan händer egentligen? alla ljuger nu förtiden? till & med lärare?
ni ska se, ingen av er kommer veta vem jag anser som min fiender eller min vän.
hoppas ni är nöjda, för ingen av er kommer veta någonting längre.

jag hade inte kunnat räkna mina kompisar på mina fingrar,
men det hade jag definitivt kunnat göra med min vänner.
hejsan! pallade inte skolan idag, riktigt sjuk. inte så kul att gå i skolan och hosta typ varje sekund.
aja, så isället för skolan ligger jag hemma dunkar musik och försöker sjunga med min kråkröst ;)
går inte så bra måste jag erkänna.
men nu ska jag gå och göra te, kööööz på er så länge sötnosar!

Kommentarer
Postat av: flori

SANT !

2010-09-19 @ 19:08:00
URL: http://floriaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0