REGN!

REGN HATAR REGN!!!!
vad är vädrets problem? om det inte hade regnat hade vädret varit perfekt.
men nu regnar det och jag hatar det! nu under veckan har jag inte brytt mig så mycket eftersom jag sitter bara inne i skolan/fängelset.
men nu är det helg och fan heller om det är så här imorgon, för då kommer jag döda den som är närmast mig.
jag är allvarlig!
aja, skolan har man varit i hela dagen, och bråkat med vår äckliga rektor, ville smälla till henne.. seriöst!
hon ska passa sig innan hon blir skallad eller får en stol på sig när hon inte kollar!
hihi har lite pms på henne den söta lilla FITTAN!!!! :@
men nu mår jag bättre (a)
var, var jag. skolan juste ja jag har varit i skolan hela dagen typ, sen träffade jag elin lite snabbt ska träffa henne senare igen. hon skulle bara iväg ett tag.
yes. igår när jag kollade tv så jag en sjukt snygg jacka på reklamen, och jag sa direkt till min mamma, att jag ville ha den. och idag när jag kommer hem från skolan ligger den på sängen. så söt mamma jag har! ♥


Kommentarer
Postat av: L

BLOGGA FÖR FAN

2010-09-22 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0